Varför ?

Tjenis på er, här om dagen var jag ute med min tjej kompis och vi skulle dra till donken för att äta ( tjockisar ) :D men iallafall så var de några tjejer i 13-15 års åldern där en av dom sa till sin andra kompis '' Jag tror jag ska göra läppförstorning '' Alltså hon va heeelt seriös !

Fyfan säger jag bara, vi äldre som ska vara som förebilder för dom yngre, istället visar vi fel väg !

 Tjejer..Ni är fina som ni är :) Alla är orginella på sitt sätt ! Du behöver inte ändra dig, Lägga till eller ta bort nått.
Gud skapade dig som du är.

Hur du än ser ut tjock,mullig,smal, whatever så är du fin !! Pass på alla idioter som säger att ni är fula eller nått enligt dom så '' Utsidan ger insidan en chans '' Om du inte gillar en person för ens utseende så är hon/han inte värd o vara med dig för du är bättre än så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0